[OM] Re: : Ojay 1997 to 2007 RIP

Subject: [OM] Re: : Ojay 1997 to 2007 RIP
From: "Marc Lawrence" <MLawrence@xxxxxxxxxx>
Date: Mon, 21 May 2007 17:54:07 +1000
> Phil wrote:
> A tough day, my beloved German Shepherd who today will be put
> to sleep following discovery of a terminal illness
>
> This shot was taken just a few weeks ago and I would like to
> share it with my friends on this list
>
> http://i104.photobucket.com/albums/m187/deck-it-out/oj.jpg

Phil, first up, it's a beautiful photo, capturing your
friend's wise attention (I assume. Our pets can be
tricksy on that whole "wise attention" thing, when often
they're actually just playfully following phantoms ~smile~)

I'm sorry to hear of your loss. It is, I know, exceedingly
painful and, if you haven't experienced it before, moreso
than you expect (and sometimes even so if you *have*
experienced it before). Fortunately, there's a hell of a lot
of folk here and everywhere who know that "just a dog" doesn't
remotely apply. A friend of mine put it very well, talking about
grief for dogs but in terms that let her words be more general:

"We cannot chart another's feelings about grief in degrees
 or values.  Grief is a part of our emotional self and how
 we experience it is ours alone."

Another friend sent me this particular tribute (with apologies
to Robert Burns) which I've always very much enjoyed, and take
to when thinking about my late (last year) Monty:

A Dug's A Dug For A' That

A dug that lives in poverty
That hangs his heid an' a' that;
The mongrel though we pass him by,
Is just as guid for a' that !
For a' that, an' a' that,
His breed's obscure an' a' that,
The pedigree's but the guinea stamp,
The dug's the gowd for a' that.

What though on hamely fare they dine,
They're eatin' tripe an' a' that ?
Gie pampered pets their Pedigree Chum,
A dug's a dug for a' that.
For a' that an' a' that,
Their coats aglow an' a' that
The honest dug tho' e'er so poor
Is king o' dugs for a' that.

Ye see thon tyke thay ca'd a champ
Wha' struts an' stares an' a' that ;
Tho' hunners worship at his bench
He's but a cur an' a' that,
For a' that an' a' that,
His big rosettes an' a' that,
The dug o' independent mind,
Just look an' laughs an' a' that

A judge may say your dug is puir
In heid an' coat an' a' that ;
His mooth is wry, his ears they fly,
His movement's spry for a' that
For a' that an' a' that
He's fu' o' pride for a' that
Your gundog's run at the soond o' a gun,
He's still yer pal for a' that.

Then let us pray that come it may,
(As come it will for a' that)
That sense an' worth o'er a' the earth,
No pedigree an a' that
For a' that, an' a' that
It's comin' yet for a' that
That dug tae dug the whole world oe'er
Shall brithers be for a' that.

(Anon.)

My thoughts are with you.

Cheers,
Marc (with Maggie-dog and Oscar-dog, and Homer the cat)
Sydney, Oz